Strona Główna Alarmy

Alarmy

Autoalarm TYTAN DS200 to najbardziej popularny alarm z rodziny TYTAN. Niezawodność i prostota obsługi w połączeniu z atrakcyjną ceną powodują, iż jest to jeden z najchętniej kupowanych systemów. Reaguje na otwarcie drzwi, klap, włączenie stacyjki, steruje zamkiem centralnym (z piknięciem syreny lub bez), sygnalizuje słabą baterię w pilocie. Opcjonalnie umożliwia domknięcie szyb, podłączenie dodatkowych czujników a także lokalizatora gps. Indywidualnie programowany kod PIN awaryjnego wyłączania pozwala bezpiecznie dojechać do celu nawet w przypadku zgubienia pilota.

Autoalarm TYTAN DS300 P to wysokiej klasy alarm, przeznaczony dla wymagających klientów. Wielką zaletą alarmu jest ogromna elastyczność działania co sprawia, że jego obsługa jest niemal "intuicyjna". Nowoczesna technologia wykonania w połączeniu z dużą funkcjonalnością działania, stawia TYTANA DS300 P w ścisłej czołówce urządzeń dostępnych na rynku. Posiada wszystkie funkcje i cechy DS 200, a także możliwość sterowania poprzez dodatkowy kanał np. oświetleniem, otwieraniem bagażnika. Dodatkowo ochronę samochodu może zwiększyć bezobsługowa funkcja immobilisera bądź antynapadowa (opcjonalny pilot Joker). Indywidualnie programowany kod PIN awaryjnego wyłączania pozwala bezpiecznie dojechać do celu nawet w przypadku zagubienia pilota.

Autoalarm TYTAN DS300 R jest wysokiej klasy alarmem przeznaczonym do zastosowania w pojazdach posiadających własny pilot sterowania centralnym zamkiem. Jednocześnie może także być sterowany pilotami TYTAN(na zamówienie). Brak konieczności posiadania dodatkowego pilota sprawia, iż alarm ten cieszy się dużą popularnością. Specjalizowane oprogramowanie dla prawie każdej marki pojazdu zapewnia bezawaryjną i długoletnią eksploatację. Dodatkowo ochronę samochodu może zwiększyć bezobsługowa funkcja immobilisera bądź antynapadowa (opcjonalny pilot Joker). Indywidualnie programowany kod PIN awaryjnego wyłączania pozwala bezpiecznie dojechać do celu nawet w przypadku uszkodzenia fabrycznego pilota samochodu.

Autoalarm TYTAN DS400/CAN to najnowocześniejsze urządzenie z rodziny TYTAN, przeznaczone do najnowszych samochodów wyposażony w magistralę CAN. W tych pojazdach montaż zwykłych pilotowych, analogowych alarmów kończy się zakłóceniami w pracy komputerów pokładowych, wczytywaniem błędów, a często jest wręcz niemożliwy ze względu na brak odpowiednich sygnałów sterujących. Autoalarm TYTAN DS400/CAN posiada specjalizowane oprogramowanie potrzebne do obsługi danego typu auta, wbudowane wszystkie niezbędne funkcje do ochrony auta, jak również wiele funkcji zwiększających komfort obsługi samochodu. Do sterowania alarmem wykorzystywane są fabryczne piloty zdalnego sterowania(kluczyki) samochodu. Możliwa jest również jednocześnie obsługa pojazdu poprzez piloty TYTAN (na zamówienie). Dodatkowo ochronę samochodu może zwiększyć bezobsługowa funkcja immobilisera bądź antynapadowa (opcjonalny pilot Joker). Indywidualnie programowany kod PIN awaryjnego wyłączania pozwala bezpiecznie dojechać do celu nawet w przypadku uszkodzenia fabrycznego pilota samochodu.

Steeli men - niezawodny i prosty w obsłudze o dużym zasięgu pilotów. Przeznaczony do starszych aut z niewymagającą instalacją elektryczną jak mercedes w124, opel astra I oraz II, vectra A, B, vw golf III, itp. Reaguje na otwarcie drzwi, włączenie stacyjki, steruje zamkiem centralnym, odcina zapłon. Posiada możliwość podłączenia dodatkowych czujników np. ultradźwiękowego.

Carprotect - autoalarm o przeznaczeniu podobnym jak STEELI MEN, jest łatwy w obsłudze. Wyposażony w trwałe piloty w metalowej obudowie. Dodatkowa funkcja dla zapominalskich - sam się załącza po zamknięciu wszystkich drzwi.

 

Sterownik radiowy zamka centralnego służy do otwierania samochodu za pomocą pilota bez użycia kluczyka. Można go stosować zarówno do fabrycznego, istniejącego już w aucie systemu centralnego zamka, jak i do zamontowanego w warsztacie. Jest szczególnie przydatny zimą gdy zamarzają wkładki w drzwiach. Często też jest tańszym rozwiązaniem niż wymiana zamka.

Centralny zamek podnosi komfort użytkowania samochodu, szczególnie podczas zimy, gdy w czasie mrozów bębenki zamków fabrycznych zamarzają i zaczynają się wówczas problemy z otwarciem drzwi samochodu. Można nim sterować za pomocą pilota autoalarmu lub za pomocą dodatkowo zamontowanego sterownika z pilotami. Możliwe jest wówczas również sterowanie istniejącym w aucie zamkiem, zarówno elektrycznym jak i pneumatycznym. W ofercie posiadamy zarówno zestawy uniwersalnych siłowników możliwych do zastosowania w starszych i niektórych nowszych typach aut, jak i specjalizowane zamki do forda, fiata, toyoty i in.

Czujnik holowania - w pełni cyfrowy czujnik zmiany położenia, którego zasada działania oparta jest na analizie zmian przyspieszenia ziemskiego. Wykrywa próbę podniesienia samochodu z każdej strony, zanim koła oderwą sie od ziemi.

 

Czujnik uderzeniowy - czujnik udarowy stosujemy gdy chcemy by alarm reagował na próby uszkodzenia auta z zewnątrz. Jakiekolwiek uderzenie w karoserię (rzucony kamień, stłuczka na parkingu) załączy syrenę na czas 30s.

 

Czujnik ultradźwiękowy to urządzenie które precyzyjnie, skutecznie i niezawodnie wykrywa ruch wewnątrz pojazdu. Czujnik ultradźwiękowy można montować z każdym zestawem autoalarmowym.

 

Czujnik mikrofalowy jest to czujnik, którego zasada działania oparta jest na wykrywaniu zakłóceń wytwarzanego pola o kształcie zbliżonym do kuli. Ze względu na możliwość ustawienia wielkości tego pola, czujnik znakomicie sprawdza się w autach typu kabriolet, gdzie czujnik ultradźwiękowy generowałby fałszywe alarmy.

 

Czujnik cofania w znaczącym stopniu podnosi bezpieczeństwo podczas manewru parkowania. Najczęściej stosuje się zestaw składający się z 4 sensorów montowanych w tylnym zderzaku oraz wyświetlacza odległości z sygnalizacją dźwiękową w kabinie. Można również zamontować system 6 lub 8 sensorowy z dodatkowymi czujnikami w przednim zderzaku. Bardzo ważnym jest aby posiadały specjalne uszczelnienie szczeliny roboczej zapobiegającej dostawaniu się do niej wody i zanieczyszczeń.

Proxima dm2 to doskonałe, proste w obsłudze urządzenie, wyposażone w dwa kontaktowe klucze elektroniczne typu "dallas". Uzbraja się samoczynnie chwilę po wyłączeniu stacyjki, rozbrojenie odbywa się błyskawicznie i polega na przyłożeniu zakodowanego klucza do czytnika.

 

DS-50 to radiowy, bezobsługowy system zabezpieczający z dwoma elektronicznymi kluczami o zasięgu kilku metrów. Posiada możliwość zaprogramowania sposobu pracy jako klasyczny immobiliser, bądź blokada antyporwaniowa.

 

Proxima PT2 to immobiliser z programowalnym sposobem pracy, posiadający dwa zbliżeniowe klucze elektroniczne . Obsługa sprowadza się do rozbrojenia systemu poprzez zbliżenie transpondera do miejsca w którym zamontowano czytnik. Posiada także możliwość pracy jako prosty alarm, bądź system antyporwaniowy.

 

PK-1 jest to najprostszy i niezawodny, automatyczny bloker zapłonu. Uniemożliwia ponowne uruchomienie silnika zaraz po jego wyłączeniu. Rozbrojenie polega na naciśnięciu ukrytego mikroprzycisku przy włączonej stacyjce.

 

2.4 GHz to urządzenie należy do grupy najnowocześniejszych produktów bezobsługowych (w komplecie dwa bezprzewodowe klucze elektroniczne o zasięgu kilku metrów). Atutem immobilisera jest zerowy pobór prądu po wyłą- czeniu zapłonu, istotny zwłaszcza w motocyklach ze względu na małą pojemność akumulatora. Programowana możliwość pracy w trybie ciągłym i jednorazowym.

PK-10 - skuteczne i proste w obsłudze urządzenie. Uzbraja się 10 sekund po wyłączeniu stacyjki. Aby uruchomić silnik należy nacisnąć ukryty mikroprzycisk lub dotknąć palcami dwóch metalowych punktów np. stacyjki i uzgodnionej przed montażem śrubki od tapicerki. Ma też migającą diodę oraz możliwość czasowego wyłączenia gdy pożyczamy auto, a nie chcemy pokazywać sposobu rozbrajania.

Drukuj PDF

Powrót do góry

Copyright © Al-mot.pl 2019

Joomla